четвртак, 16. фебруар 2012.

''to što ti radiš rade ludaci''


pijem vodu iz česme
spavam u vešu, pidžamu nosim po kući
šetam po pljusku
pričam s nepoznatim kerovima
ne ložim se na čokoladu, ako nije film
nosim zimske cipele iz petog razreda s 2 para čarapa
nemam presu za kosu
ne podnosim mirođiju, šargarepu i peršun
puštam mačku na sto dok jedem
gledam filmove koje sam već gledala
volim tuđe oversized farmerke
ne smeta mi bradica za ljubljenje
jedem zamrznute višnje
citiram pajtonovce i kad nije momenat
u prodavnicu idem u klompama
nemam nijednu sliku iz kupatila
lepši mi je fredi bez brkova
rado perem tuđe sudove
puštam ispred ljude s manje artikala
kafu volim gorku i hladnu
belmondo mi je prvi celebrity crush
doručkujem čim ustanem
ne umem da se spakujem u jedan kofer
volim hrvatsku
volim sloveniju
pijem i muška pića
smeta mi američki engleski
ne puštam muziku u gsp-u
kuvam pasulj po potrebi
koristim one perfume at the time
noge mi vise na barskim stolicama
ne peglam ako ne mora
čuvam lepe omote, ambalaže i kutije
nikad nisam gledala moćne rendžere
imam paničan strah od podruma i liftovskih sajli
dva 'tehničara' mi drže monitor da ne ljosne
nes volim bez mleka
ložila sam se na karirane košulje pre hipstera
crtam isključivo noću, nose mi se đozluci
kosa mi je svetla a obrve tamne
ne volim zdravka čolića
ne pušim omiljene cigare nego slabije
ne puštam nokte

zato nemam šta da grickam
pa čupkam usta

Нема коментара:

Постави коментар