среда, 15. фебруар 2012.

da l' dobro vidim i kol'ko košta provera?


Bojana, moja snaja, glavnicu svoje zarade stiče crtajući ljudima delove face koje nemaju a trebali bi im da bi ličili na nešto dok ih snimaju, i to sve ispred arsenala sijalica načičkanih oko dva velika ogledala. Nije što je tom prilikom u funkciji 27 sijalica više nego što je predsednik predložio, nego što bre nije naivno - oćoraviš dok si rek'o MAC. Pita mene Bojana koja je fora s besplatnim pregledom kod oftamologa kad hoćeš da proveriš dioptriju i uzmeš novi ram za cvike kod istog. Kao to je neka ponuda, za nepropustiti, prosto da poželiš da si ćorav kad je tol'ko isplativo. Rekoh joj da je to verovatno kad već imaš i dioptriju i naočari, pa samo proveravaš/budžiš opremu. Mislim, zamisli odeš u takvu ordinaciju u kojoj hoće da ti uvale ram od 16.000 jer je pregled besplatan? Pa naravno da će da ti lupi dioptriju, ko te pita imaš li je ako imaš 16.000 za ram koji čuči kao da je za tebe pravljen.

Šalu na stranu, meni nešto nije u redu sa vidom u poslednje vreme; kako otvorim oči tako mi se sve neke nenormalne stvari lepe za njih. Ne smem više ni da čitam ništa što nije nekada nekome bila lektira, o slikama u pokretu da ne govorim, iznerviraću se.

Sve počinje i završava se Guglom. Kome jutros doduše fale dva ''o'' i kolor al' aj simpatično je, novčano i ćilimasto istovremeno, pa ga ipak eksploatišem da stignem do Blica. Ne znam zašto. Juče sam tamo naletela na Meril Strip koja se izula na sred dodele British Academy nagrada pa možda zato? Možda opet saznam nešto tako bezazleno nepotrebno s čime baš ništa ne moram posle kao informacijom da radim?


Blic je u papiru možda i ok, ne sećam se, davno smo ga kupovali (u kratkom periodu prekida vernosti listu na koji misliš kad kažeš novina), pamtim samo šarenilo i sredinu punu izjava naših estradnih bisera, ali ovaj online je da odeš po ram od 16.000 samo da bi ti odredili dioptriju. Grešim dušu možda, nisu uvek novine krive što izgledaju glupo. One (valjda?) samo prenose glupost koja je svuka naokolo, primila se majku li joj na ovoj temperaturi. Al' opet, imidž novine sređuju novinari, urednici... Šta rade oni? Imaju li oni ogledalo?? Što ne pročešljaju malo to busenje idiotizama s vremena na vreme? Ne kažem da treba da ulepšavaju, to bi bilo potpuno ne-etički, al' malo ukusa samo... A? Ne znam...


Nemeček i Mitrović se klevetaju poput Anđe i Srbina, koji kao i Mitrović zna šta je dobar provod. Ovo samo znači da Anđa ili ne zna šta je dobar provod ili ga zna i ne voli jer radije plače. Ali biće bolje. U Barsi, ko ima love. Ko nema, može u Jagodinu do muzeja voštanih karikatura. I kome bre trebaju ambasadori kada imamo Novaka?? Ne ovog iz Jagodine, onog iz Monte Karla. Zbog njega Svet napokon zna gde je Srbija (u kojoj nema 'leba za ljude al' ima za golubove i odličan je provod tokom cele sedmice), svi ga vole, mlado i staro, bogato i siromašno, na funkcijama i van njih, ma i predsednik mu se nabacuje, u čak 4 oka. Četiri oka sigurno vide bolje nego ova moja dva sumnjiva. Pa jes' vala. Ne vidim više ni u čijem je dvorištu loptica, zahtevam challenge!


Nije do Blica, ljudi su pošandrcali kao i moj vid. Ali usta mi još rade, fleksibilnija su nego ikad, keze se nekontrolisano, pogotovo kad se oglasi stari raspadač Kit koji se ne seća sedamdesetih (šta je tu čudno, ne sećam se ni ja?), menja krv jednom godišnje (i ja bih al' me strah od nepoznatih krvnih zrnaca), i ne sme da zaspi jer će umreti (znam kako je, studirala sam po Bolonji). Kit, osim što plaši svojom pojavom, razvija i tehniku zaplašivanja hladnim oružjem.


Bravo care. Vlada, Bojanin suprug a moj brat, osim što miksuje po televiziji, u poslednje vreme ručno pravi noževe. Da ga spojimo s Kitom? Kupuje sečiva i komade fensi drveta i u slobodno vreme reže i šmirgla, i nije da ga hvalim, al jako je dobar. Ne znam zašto kad ima sina. Doduše, kako je krenulo sa vaspitnim Grand inspiracijama, uskoro će tate braniti sinove od izopačenih devojčica i oštrozubih tetolina. E moj Kit... Ti menjaš krv, mi menjamo pelene jedni drugima - malo se upišavamo od smeha, malo se uneredimo od straha. Balans, nema šta.






Нема коментара:

Постави коментар