среда, 22. фебруар 2012.

para vrti (gde, dok, jer) karta se meće


Mislim stvarno. Unswerving loyalty? Postojan džep more like.

Sudeći po obrazloženim kriterijumima, ja nikako nisam WWRY's biggest fan jer nemam pare da ga odgledam ni jednom a kamoli stotinama puta, neudata sam (možda zato nemam pare, sad bi rekle neke seke), i ne posedujem svaku WWRY promo majicu ikada napravljenu.

Aman.

Dok se tamo negde fanovi Queen-a bore za titulu najrogatijeg među bogatima, moja sestra, fan Staforda, se ovde negde bori da ne postane najsiromašnija među dog-atima. I gubi. 


Sinoć sam sanjala da me je kontrola izbacila iz prevoza i da sam, nastavljajući ka cilju peške, naletela na kučence neko žgoljavo sa ozbiljno sjebanom nožicom. Snegčina neka udarila, a on kod nekih kola, sam, drhti. Urlala po ulici, plakala, niko se ne okreće. Žurila sam negde i panično sam zvala da otkazujem to gde sam žurila, da bih ga kao zbrinula. Patetično kad se prepričava, traumatično kad se u snu proživljava. Pouka: ne idite gradskim prevozom čak ni po kijametu - brže, ekonomičnije i zdravije (i za duh i za telo) je pešice, a usput možda spasete i život nekom malom stvoru kome ga je neki drugi, malo veći stvor, ugrozio.



A i koja je vajda od gsp-a? Samo (se) nerviraš, pa se stres nakupi, pa posle moraš na terapije da se smiruješ (bilo kod stručnjaka, bilo na kafu - to košta), na masaže da ti razbiju gromade mlečnih kiselina po leđima, na forume da se istresaš na onima koje ne poznaješ, ili pišeš blogove koji nemaju neku veću svrhu osim da na njih utrošiš naumljeni broj karaktera za taj dan i namrviš još koji komadić doručka po nesrećnoj tastaturi, zbog kog se opet iznerviraš i tako sve u krug... Obrni okreni, stradaju i zubi i pritisak. Duško nam je davno ponudio rešenje. Ali koliko bi tad tek cena ove javne usluge iznosila? Uvalili bi nam k'o nikad, a sav bi se narod primio na ''besplatni pregled na putu do Doma Zdravlja''... U kome bi se opet iznervirao čekajući zakazan pregled 3-5 sati i opet sve u krug...

I šta sam naučila? Ko ima para za londonski mjuzikl, nema gore navedenih briga jer će odavde morati avionom, i verovatno će moći da povede i kera sa sobom. U Queen majici za ljubimce. Spešl edišn.

Sreća pa imam mačku, kojoj je dovoljan Freddie sa pionirovih zvučnika.

Нема коментара:

Постави коментар