недеља, 5. мај 2013.

sezonska/tekuća pitanja

Da li na svetu ima dovoljno svetla?
Koliko jaja je masakrirano za praznike?
Čija jaja su ostala čitava?
Koliko doktora spušta holesterol najmilijima?
Zašto je C2H5OH u krvi loš a kilo jagnjetine valja?
Kako otvoren um nailazi na zid a stegnuto srce prolazi?
Koliko puta odlušaš neku stvar pre nego što ti se zgadi?
Kako nedeljom koja bude i Uskrs dočekati zeleno na semaforu?
Gde je mesto stvarnosti u samostojećem umu?
Kuda kaplje kiša kafe koja mi bistri misli?
Kako kažeš ono što znaš da ne vredi reći?
Koliko košta jedna dobra iluzija?
Zašto više nema proleća?
Zbog čega i popunjena radna mesta izgledaju prazno?
Koliko ima kilometara do smisla?
Gde su nestali vrapci iz Beograda?
Gde su nestali ljudi iz Beograda?
Gde je nestao čovek sa planete?
Koliko turneja haosa smo odgledali?
Kad se završava pokretni cirkus?
Kad počinje doba Vodolije?
Koliko oružja sam poslala deci podmirenim računom za krov nad glavom?
Gde je kuća?
Gde je dom?
Ko misli o ćelijskoj deobi dok sviće?
Otkud trule jagode na trpezi?
Zašto su komarci odjednom veći od pčela?
Gde se san živi a java spava?
Kuda ideš ako pratiš?
Je li slušanje tišine jedino pravo slušanje?
Zašto je autobiografija veća od trenutka?
Kada su prestali albumi sa slikama?
Kome je jutros zafalio dodir?
Ko je jutros želeo biti sam?
Koliko auspuha se jutros istovremeno zakašljalo?
Koliko misli imam jutros na računu?
Koliko ću podići?
Koliko mi treba?
Koliko mi je ostalo?

Нема коментара:

Постави коментар