уторак, 11. март 2014.

namerno s namerom nameravam

Namerno ili ne, puni sebe me pune mnome. Zarazno je to, tako i ja postajem puna sebe. A opet, bolje puna sebe, nego puna punih sebe.

Ponovo izbori. Svi se nešto uzmuvali, presreću nesrećne potrošače ispred marketa, sapliću ih onako natovarene turajući im neke papiriće u usta, pošto su im udovi zauzeti. Prvo prepadanje stranačkog simpatizera ove sezone umalo da ne osudim - mislila sam da reklamira neki frizeraj ili piceraj. Tako se blaženo smešio s nekim hranljivim ostatkom među zubima i lelujavom šiškom da mi stvarno ni na kraj pameti nije bilo da mi gura promotivni materijal političke stranke. Užasnute face, zarežala sam da me zaobiđe. Uljudno mi se zahvalio, ne skidajući besprizoran uzorak brze hrane koja se podrazumeva kad celog dana visiš na ulici deleći buduće papirne aviončiće. Žrtva je to, ali njega čeka radno mesto. Ili dva. Malo mu fali. Za sad je to paradno mesto, cilj je da se otpiše ,,pa''. Pa-pa. Pošto ja ne odbacujem ,,pa'', pa ni drugo ,,pa'', nego izbezumljeno svima njemu sličnima udeljujem ,,pa-pa'', mene ne čeka ni jedno ni drugo radno mesto.

Mene čeka Hana, svakog dana. Jutros mi je dugo ležala na skočnim zglobovima. Juče su me boleli. Danas me ne bole. Bole me leđa, od radnog mesta. Uglavnom zato što je mesto. Nema kretanja. U bilo kom smislu.

Čeka me kafa ujutru. Osmeh popodne. Poljubac uveče. Ne treba mi da me čeka ništa više od toga. 

Mada imam jednu dilemu. Nikad ne znam koji omekšivač da pazarim. Uvek mi svi iznova smrde i guše me, a pravim se da ne smrde baš toliko kad izvadim veš iz mašine. Kad bi neka od ovih njuški sa bilborda pristala da snimi neku reklamu za omekšivač, mnogo bi mi značilo. Pomoglo bi mi da donesem tako zajebanu odluku. Ovako, stvarno je teško. Nisam pametna. Oni cvetni su katastrofa. Plavi i žuti su jedno vreme važili za siguricu, kao najmanje zlo, sad mi i oni neverovatno smrde, do gađenja. Možda je do mog nosa... Ili do kože. Lako dobijem alergiju na glupe stvari. Sva se ospem i svrbi. Pa se češem, pa bude još gore. Ko zna šta sve turaju u te stvari za pranje stvari.

****

Radovi na kližalištu Tašmajdan još nisu gotovi. Beograd na vodi? Beograd na ledu. Na tankom ledu. 


















Нема коментара:

Постави коментар